• Home
    • Spoed
    • Praktijkinformatie
      • Geografisch zorggebied
      • POH GGZ
      • Waarneming
      • Wegblijftarief
      • Klachtenregeling
        • Klachtenformulier
    • Online diensten
    • English
  • A
  • A
  • A

Online diensten

U kunt bij de praktijk een aantal zaken online regelen. Dit gaat via MijnGezondheid.net.

MijnGezondheid.net is ook via de app Medgemak in te zien. Het voordeel van Medgemak is dat u dit eenmalig instelt op uw mobiel of Ipad, met een eigen pincode. Kijkt u voor de instructies hiervan op MijnGezondheid.net.

Om welke zaken gaat het?

Herhaalrecepten: U kunt via MijnGezondheid.net uw herhaalmedicatie aanvragen, deze ligt na bericht van de apotheek voor u klaar. U kunt alleen chronische herhaalmedicatie aanvragen. Wilt u medicatie aanvragen wat niet in het aangeboden lijstje staat dan kunt u contact opnemen met de praktijk. Wat u ook kunt doen in dit geval is een vraag stellen via MijnGezondheid.net optie “mijn berichten”.
U kunt ook via de telefoon uw herhaalmedicatie bestellen (optie 2).

Afspraak maken:  U kunt online een afspraak maken bij de huisarts of bij de assistente. Bij de huisarts kunt U kiezen voor een 10 min. afspraak (voor 1 klacht) of een 20 min. afspraak (voor 2 klachten of een uitgebreide klacht (bijv. psychisch)). Als het gaat om een medische ingreep of het plaatsen van een spiraal moet u contact opnemen met de praktijk. Bij de assistente kunt u een afspraak maken voor oren uitspuiten, bloeddruk meten, wratten aanstippen, een injectie zetten, hechtingen verwijderen of een uitstrijkje vanuit het Bevolkingsonderzoek. Naast het maken van een afspraak via MijnGezondheid.net kunt u ook bellen met de praktijk.

Twijfelt u aan de urgentie van uw klacht? Belt u dan met de assistente of doe de test op Moet ik naar de dokter?

E-consult: ofwel een medische vraag stellen in een veilige omgeving. U kunt hier een vraag stellen aan de praktijk, ons streven is deze binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Voor deze optie moet u inloggen op MijnGezondheid.net , keuze “mijn berichten”. Let op, dit is niet voor spoedeisende vragen, daarvoor moet u altijd met de praktijk bellen. Belt u bij twijfel ook altijd de praktijk.

Uw dossier inkijken: Als u online uw dossier wilt inzien kunt u dit aanvragen bij de praktijk (eenmalig). U kunt hiervoor bellen of via MijnGezondheid.net “mijn berichten” dit verzoek doen.

Uw labwaardes inzien: als uw dossier online is opengezet voor u kunt u ook uw bloeduitslagen inzien. Bij elke nieuwe uitslag krijgt u een berichtje dat er nieuwe uitslagen bekend zijn. U kunt deze dan vinden op MijnGezondheid.net, met een advies van de huisarts.

 

  • Home
    • Spoed
    • Praktijkinformatie
      • Geografisch zorggebied
      • POH GGZ
      • Waarneming
      • Wegblijftarief
      • Klachtenregeling
        • Klachtenformulier
    • Online diensten
    • English

Contactgegevens

Adres:
Hofcampweg 65
2241 KE Wassenaar

 

Telefoon: 070 511 4561

Fax:  070 514 0024

Buiten openingstijden:

Huisartsenpost Hadoks

070 3469669

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag:
8.00 – 12.30 en 13.30 – 17.00u
(woensdagmiddag telefonisch gesloten)

Spoed

Bij levensbedreigende situatie bel 112.

Bij spoed belt u de praktijk 070 511 4561 optie 1.

Nieuws

  • Huisarts Emily Broeders
  • Meivakantie
  • Spraakherkenningsapp Juvoly in de praktijk
  • Voorjaarsvakantie
  • Betalen per pin voor patienten zonder Nederlandse zorgverzekering
© 2025 Huisartsenpraktijk De Groot -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer